Hemma!!

Nu har jag varit hemma i två veckor och det är underbart!! Har ju fått åka in till Uddevalla för att visa upp mig och ta prover. Fick blod och trombocyter i måndags och i fredags behövde jag trombocyter igen.
Har tid igen på Onsdag men jag tror att jag kommer behöva åka dit tidigare och få blod för jag är inte jättepigg.
Behöver ju tvätta och städa men jag har ingen kraft : ( och varje dag måste jag laga mat... Tänk att det kan va så jobbigt!
Skulle egentligen vilja sova men jag vill ju se första delfinalen sen, det ska bli riktigt kul att få se och höra Michael Michailoff i rutan igen!
Kramiss

Kommentarer
Postat av: HeLeNa

Hej!
Skönt för dig att få vara hemma!
Vi tänker på er här uppifrån Kolmården =)
Vore kul o ses snart igen!
KraMeliKram!

2008-02-17 @ 16:38:26
URL: http://www.hellur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0