Dag-3

Idag mår jag jättebra och ännu bättre efter jag frågade läkaren om det finns möjlighet att ffå åka hem på permis på torsdag OM värdena är bra.
Han sa att det är helt okej men jag måste fixa skjuts fram och tillbaka för sjuktaxin gäller inte vid permission.
Resan tillbaka hit på Fredag är i alla fall löst så det är bara resan hem som behöver fixas.. bara och bara.
Har skickat sms till Emelies pappa och frågat om han kan hämta mig på Tosrdag men vi får se.
Jag hoppas, . Det mesta hänger på resorna för värdena kommer troligtvis inte sjunka förrän på Lördag -Söndag och på Söndag får jag börja med sprutorna som hjälper igång benmärgen!!!
Sedan får vi hoppas att alllta cansercellerna stendör också så jag blir frisk!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0