Dag -4

När jag kom in i torsdags fick jag en cellgiftspåse, igår tre st och idag tre st.
Igår mådde jag illa mest hela fagen men idag  har jag fått massa illamåendemedel och kortison som hjälper till.
Äta vågar jag inte men jag har druckit kaloridrycker och dricker loka så gott jag kan.
Imorfon och måndag ska jag ha samma cellgifter som igår och idag men på tisdag blir det bara en spruta med cellgift. På onsdag då, sk dag ett... då ska jag få tillbaka min benmärg eller rättare sagt stamcellerna därifrån och sen är det bara att räkna ner.
Kommer börja med sprutor dag 5 för att hjälpa de vita blodkropparna att öka för det är ju dem som allt hänger på när det gäller hemgång.
Läkaren sa idag att jag blir kvar ca 14 dar efter alltså dag 14.
Bloggar väl mer imorgon tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0