HEMMA PÅ PERMIS!!

Idag fick jag min benmärg tillbaka i tre st påsar och det tog ca 45 min allt som allt sedan tog de blodprov och kollade syret i blodet och de brukar faktiskt bli väldigt avundsjuka när de ser att jag har 100 % i syre!
En liten stund var det nere på 98% men det gjorde ju inget...
Mådde väl sådär när jag kom hem men sedan vräkte jag i mig fem! st tacos och de vill ju att jag ska äta mycket fett och dricka minst tre liter om dan nu när jag är hemma så vi har bunkrat upp med coca cola, ja det är också helt godkänt med cola : )
Satan vad det var underbart att få träffa Mitt hjärta Emelie och pissarna men Emelie tycker inte om majslukten som jag har med mig av frysningsmedlet...
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0