Hockeyfruns tävling om Miramis! ( hockeyfruns.blogg.se )

Vi har ju tre katter men en av dem är väldigt speciell, han brukar försöka ligga brevid spisen när jag lagar mat eller så klättrar han upp på min arm från bänken så jag får hålla honom som en bebis när jag står vid spisen.
Han älskar att snutta på oss och han ger gärna riktiga pussar rakt på munnen. Dessutom brukar han ligga på min monitor och kolla vad jag gör och när han vill ha uppmärksamhet av oss traskar han runt på tangentbordet!
Jag har aldrig träffat en så go och underbar katt nån gång.
Han flyttade hem till oss förra hösten, vi hade inte planerat att skaffa någon mer katt eftersom vi precis hade mist en men helt plötsligt en dag så stod han bokstavligt talat utanför dörren och jamade! : )

image37

image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0