Snart dags

På Onsdag eller torsdag blir jag inlagd tre-fyra veckor fram : (  jag kommer sakna Emelie och våra djur nåt fruktansvärt!!
MEN jag måste ju göra det här för att bli helt frisk och jag försöker verkligen fokusera på det positiva med den sista behandlingen.
Jag fick en extern hårddisk av Emelies farmor och den har jag tankat på med massa olika serier, det finns tv på rummet oxå men vi ligger tre st och det är inte säkert att tv:n är riktad mot min säng.
De har två stycken "sällskapsrum" med tv så jag behöver ju inte ligga i sängen och tråka hela tiden.
De första sex dagarna ska jag få en sista stark behandling och efter det får jag tillbaka min benmärg, har jag tur så sjunker inte blodvärdet direkt och i så fall får jag åka hem på permission på dagen eller kanske tom ett helt dygn!!
Det hade varit helt underbart om det gick!!
Sedan när blodvärdet sjunker och den "nya" benmärgen har hamnat där den ska så kommer jag vara för trött för att orka tänka på saknad och det känns ju positivt faktiskt.
De sista dagarna innan man får åka hem däremot kommer jag nog längta hem som en galning.
Hoppas ni håller tummarna för att jag kan komma hem på permission och att jag inte kommer behöva vara kvar längre än tre veckor!! Please!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till! :)

2008-01-04 @ 12:28:28
URL: http://hockeyfruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0